Nova skupna investicija v Indiji

Iz Indije prihaja novica o nedavnem podpisu memoranduma o soglasju med korporacijama Suzuki in Toyota, ki predvideva razširitev indijske proizvodnje striktno električno gnanih vozil obeh znamk in postavitev nove indijske tovarne za izdelavo akumulatorjev.

V minulih dneh se je v Indiji odvijal že 14. indijsko-japonski poslovni forum, ki sta se ga udeležila tudi premierja obeh držav (Furnia Kishida in Narendra Modi), ker bodo Japonci v naslednjih petih letih v indijsko gospodarstvo investirali približno 42 milijard ameriških dolarjev. Del te vsote (približno 104,4 milijarde indijskih rupij, odnosno 1,37 milijarde (približno) ameriških dolarjev (150 milijard japonskih jenov)) bo v obstoječe indijske tovarne investiral koncern Suzuki, ker želijo Japonci do leta 2025 občutno povečati indijsko proizvodnjo striktno električno gnanih avtomobilov te znamke. Zato bodo porabili približno 31 milijard indijskih rupij, nadaljnjih 73 milijard indijskih rupij bodo porabili za izgradnjo (končana naj bi bila leta 2026) nove tovarne akumulatorjev, odnosno baterij, ki hranijo pogonsko energijo za samodejno premikanje električnih vozil. Svoj finančni delež (približno 450 milijard indijskih rupij) pa so prispevali tudi v koncernu Toyota, ker bodo v Indiji do leta 2025 zgradili tovarno za recikliranje električnih avtomobilov.

Vse skupaj bo okronano tudi s proizvodnjo novega serijskega modela v obliki relativno kompaktnega in globalno orientiranega SUV modela (dolžina: 4275 mm, širina: 1880 mm, višina: 1640 mm, medosna razdalja: 2700 mm, masa avtomobila: 1728 kg), ki ima pri znamki Suzuki interno razvojno oznako YY8. Gre za vozilo, ki je zasnovano na hišni modularni platformi (27PL), ki predstavlja izpeljanko Toyotine modularne platforme (40PL). Poznavalci ob tem omenjajo revolucionarno, izredno prostorno zasnovo (posledica odsotnosti fosilno gnanega sklopa in sredinskega tunela) potniškega prostora. Novi model bo nastajal z logotipi obeh znamk (kot suzuki in kot toyota …), ob tem naj bi poskrbeli tudi za občutno vizualno diferenciacijo obeh izdelkov. Po do sedaj znanih informacijah bo novi SUV na voljo kot 2- ali pa 4-kolesno gnano vozilo. Kupcem 2WD različice bodo namenili električni pogonski sklop s samo enim električnim motorjem (138 KM / 101 kW) ter nekoliko manjšim sklopom akumulatorjev (kapaciteta: 48 kWh).

Kupci 4x4 različice bodo deležni vgradnje dveh električnih motorjev, ki bosta uporabniku lahko ponudila 125 kW (170 KM) pogonske moči. V tem primeru bo vozilo prejelo nekoliko večji sklop akumulatorjev (kapaciteta: 59 kWh). Z manjšim sklopom akumulatorjev naj bi vozilo prevozilo približno 400 kilometrov, večji sklop vgrajenih akumulatorjev naj bi vozilu zagotovil vsaj 500 kilometrov akcijskega dosega. Vozilo, ki naj bi ga Evropejci spoznali v jeseni leta 2024, bodo v Indiji ponudili leta 2025. Letno naj bi v Indiji izdelali vsaj 125.000 primerkov novega SUV modela. Od tega jih bo 60.000 namenjenih kupcem v Indiji, ostale naj bi izvozili v Evropo (40.000 primerkov) in na Japonsko (25.000 primerkov).

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AC FRI-MOBIL d.o.o.