Iz Nemčije prihaja novica o novem poslovnem uspehu znamke Suzuki, ki je proti koncu lanskega leta praznovala 35-letnico uspešnega delovanja na zahtevnem nemškem tržišču, ker so Nemcem do sedaj dostavili že več kot milijon novih suzukijev. Magično mejo (milijon prodanih vozil) so dosegli pred približno dvema tednoma.
Zasluge za doseganje obeh pomembnih jubilejev lahko pripišemo nekdanjemu vizionarskemu vodstvu koncerna Suzuki, ker so se vodilni leta 1979 odločili za razširitev izvoza njihovih modelov na še več globalnih tržišč, predvsem zaradi odličnih severnoameriških prodajnih rezultatov, ki so jih spodbudili k pričetku izvoza avtomobilov v Evropo. Pri tem so računali predvsem na tedanjo popularnost modela jimny, ki je nastal že leta 1970 (serija LJ10/20). Prvi Evropejci, ki so lahko spoznali tega simpatičnega in terensko zmogljivega, vendar tudi špartansko opremljenega malčka (dolžina: približno 320 cm, masa avtomobila: 675 kg), so bili Nizozemci, ker so si jimnyja 55 lahko omislili že leta 1977, ko pri nemškem uvozniku sploh še niso hoteli ničesar vedeti o tem, po njihovem absolutno prešibkem avtomobilu z vgrajenim dvotaktnim bencinskim 3-valjnikom (delovna prostornina: 539 kubičnih centimetrov), ki je lahko mobiliziral 19 kW (26 KM) pogonske moči.
Na te trditve so Japonci zelo hitro odreagirali, ker so v istem letu predstavili različico LJ80 (SJ20 / 1977-1981), ki se ga spominjamo kot avtomobila, ki je bil v Evropi med prvimi japonskimi znamkami ('zasluge za narod' si lahko pripišejo tudi pri znamki Daihatsu, kjer so izdelovali model taft …), ki je ustvaril takrat nišno kategorijo danes zelo čislanih lažje terensko prehodnih vozil za delo, šport in prosti čas (SUV). Nišno usmerjenost modela jimny je potrjeval tudi uporabljeni marketinški slogan ‚Maßgeschneidert für den Freizeitmarkt‘ ('ukrojen po meri za prosti čas'). Pod motornim pokrovom te modificirane različice modela jimny (masa avtomobila: 820 kg) se skriva 0,8-litrski bencinski štiritaktni štirivaljnik, ki je lahko mobiliziral 42 KM pri 5500 vrtljajih v minuti ter 61 Nm motornega navora pri 3500 vrtljajih v minuti. Vgradnja močnejšega motorja je prinesla tudi razširjena koloteka in večji rezervoar za gorivo (40 litrov). To, danes že kultno različico majhnih terenskih suzukijev, so izdelovali do konca leta 1981.
Potem so ga nasledili predstavniki nove, nekoliko večje generacije, znane po modelni oznaki SJ410 (SJ30), ki so na nemškem tržišču vztrajali do konca leta 1989, ker so Nemci leta 1988 prvič spoznali bolj cestno orientirano in posledično tudi bolj udobno vitaro. Približno 3,67 metra dolgi novodobni jimny se je v Nemčiji pojavil v jeseni leta 1998. Do konca leta 2014 se je za nakup novejše in nekoliko večje različice originalnega jimnyja odločilo približno 72.000 Nemcev in Nemk. Posebno mesto med nemškimi suzukiji ima tudi kultni model cappuccino, izredno lahki in kompaktni roadster (dolžina: približno 330 cm, masa avtomobila: 725 kg), ki je bil Nemcem dostopen v samo 120 primerkih, tudi v targa ('T-Bar') različici. Čeprav lahko vgrajeni 3-valjni 0,66 litrski bencinski motor, ki ga poznamo predvsem ob povezavi s 'kei-car' avtomobili, mobilizira samo 46 kW (64 KM) pogonske moči, bo to dosegel na zelo spektakularen način, ker se rad zavrti vse do nadpovprečno športnih 12.000 vrtljajev v minuti. Največja hitrost znaša 137 km/h. Za avtomobil z odprto streho je to povsem dovolj.
Zanimiv je tudi podatek nemškega Zveznega urada za motorna vozila (KBA). Marsikateri ljubitelj avtomobilov ob omembi stalnega štirikolesnega pogona najprej pomisli na znamko Audi, kjer ima beseda 'quattro' ogromen pomen in velik marketinški potencial, ki ga Nemci s pridom izkoriščajo, čeprav je znamka Suzuki v Nemčiji edina resnično prava 'quattro' znamka avtomobilov, ker ima trenutno še vedno največji delež registriranih osebnih 4x4 vozil. Izmed vseh novih Suzukijevih avtomobilov, ki so jih Japonci v zadnjih dveh letih dostavili Nemcem, jih je približno 44 odstotkov opremljenih s stalnim štirikolesnim pogonom. Podoben tržni delež pri znamki Audi znaša v enakem časovnem obdobju samo 38 odstotkov. Za to, da je Suzuki znamka z največjim deležem registriranih 4x4 vozil v Nemčiji, je zaslužna tudi trenutno bogata 4x4 paleta modelov, ker ima večina serijskih modelov pritaknjen stalni štirikolesni pogon. Poleg tega so si Japonci privoščili še en prestiž, viden pri različnih 4x4 zasnovah, ker je SX4 S-Cross že peti serijski model s povsem svojo različico stalnega štirikolesnega pogona.
Med trenutno najbolje prodajanimi modeli znamke Suzuki na nemškem tržišču pa omenjajo predvsem model swift. V kratkem se mu bo pri lovu na kupce pridružil tudi novi baleno. Novi Baleno ne bo nadomestil sedanjega Swifta, temveč bo dopolnil modelsko paleto v B segmentu. Znamka pa bo v letu 2017 poslala na trg tudi novega oz. naslednjo generacijo Swifta. Lani se je za nakup novega suzukija odločilo točno 30.903 Nemcev in Nemk.
Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.
Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.
Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.
Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.
Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).
Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.
Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.
Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.
Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.
Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.
AC FRI-MOBIL d.o.o.