Na Japonskem se bo kupcem kmalu (4. januarja 2017) predstavil popolnoma novi suzuki swift, osebni avtomobil, ki ne želi posnemati klasičnega vedenjskega vzorca avtomobilske industrije, kjer je vsak modelni naslednik večji in težji od originala, ker je novi swift celo nekoliko krajši in tudi lažji od aktualnega swifta.
Novi swift ostaja prepoznaven, ker se japonski oblikovalci ob nastajanju novega swifta niso odločili za revolucijo, temveč za evolucijo obstoječe oblike, ki mu je zagotovila značilno zunanjo podobo in prepoznavnost. Istočasno novi swift ostaja predstavnik resnično kompaktnih osebnih vozil, ker je 10 mm krajši od aktualnega swifta (dolžina: 3850 mm), čeprav se je ob tem povečala (+ 20 mm) medosna razdalja, ki znaša pri novincu 2450 mm. Japonci so ob prvi predstavitvi novega swifta povedali tudi to, da je karoserija novega swifta ob primerjavi z aktualnim modelom pridobila nadaljnjih 10 odstotkov vzvojne trdnosti, čeprav je novi swift od 10 do 15 odstotkov lažji kot aktualni model. Zaradi tega bo imela osnovno motorizirana in osnovno opremljena različica novega swifta samo 890 kilogramov lastne mase, in to brez uporabe kakšnih eksotičnih kompozitnih materialov. Različice, ki bodo namenjene kupcem v Indiji, kjer se bo novi swift prikazal na sredini leta 2017, bodo zaradi manjše količine vgrajene komfortne in varnostne opreme še nekoliko lažje in posledično tudi bolj ekonomične in poskočne.
Kupcem v Indiji bosta na voljo samo dva, že znana Suzukijeva pogonska sklopa v obliki 1,2-litrskega bencinskega motorja ter 1,3-litrskega turbodizelskega motorja (55 kW/75 KM), ki naj bi v novem swiftu nekoliko pridobil na moči. Govori se tudi o vgradnji Suzukijevega novega 1,5-litrskega dizelskega motorja. Ostalim kupcem bodo ponudili tudi swifta RS z novim prisilno polnjenim (turbo) bencinskim 3-valjnikom. Mali 1,0-litrski bencinski motor, ki so mu Japonci dali ime BOOSTERJET, lahko mobilizira spoštljivih 82 kW (111 KM) pogonske moči pri 5500 vrtljajih v minuti ter 170 Nm (160 Nm v primeru različice s samodejnim menjalnikom) motornega navora, ki je na voljo v območju od 2000 do 3500 vrtljajev v minuti. Japonci pravijo, da postane tako mobiliziran swift dovolj živahen že pri 1500 vrtljajih v minuti, ko vgrajeni 1,0 litrski pogonski motor lahko sprosti 90 odstotkov vsega razpoložljivega motornega navora. Govorimo o bencinskem trivaljniku, ki deluje netipično tiho in mirno, svoj pravi 3-valjni karakter pa pokaže šele ob priganjanju nad 4000 vrtljajev v minuti. S tem dejanjem so japonci obudili spomin na legendarnega swifta GTi.
Japonci so tokrat pokazali tudi nekaj fotografij notranjosti potniškega prostora. Iz njih je razvidno, da pri znamki Suzuki ostajajo zagovorniki razumno opremljenih (za nekatere v Sloveniji so to nizkocenovniki …) avtomobilov, ker armaturna plošča ne deluje 'otovorjena' z nepotrebno 'navlako', čeprav naj bi ob njeni izdelavi uporabili še boljše materiale kot pri aktualni različici. Posebnost nove armaturne plošče predstavlja posnemanje nekdanje filozofije znamke BMW, kjer je bil sredinski del armaturne plošče rahlo zasukan v smeri voznika. To filozofijo so sedaj uporabili tudi Japonci, čeprav je manj izrazita, ker znaša kot, pod katerim je armaturna plošča obrnjena proti vozniku, samo 5 stopinj.
V letu 2017 prihaja v Slovenijo novi suzuki SWIFT
Po suzuki IGNISU prihaja v prvi polovici leta 2017, natančneje konec meseca aprila oziroma v začetku maja 2017, v prodajne salone še novi SWIFT. Začetek prodaje novega SWIFTA je v teh dneh že stekla na Japonskem, kjer poteka tudi proizvodnja novega modela. Uradna predstavitev bo marca prihodnje leto na avtomobilskem sejmu v Ženevi.
Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.
Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.
Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.
Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.
Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).
Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.
Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.
Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.
Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.
Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.
AC FRI-MOBIL d.o.o.