Suzuki povečuje promet in dobiček

Med podjetji, ki so v poslovnem letu 2013/2014 (1.4.2013 – 31.3.2014), dvignila promet in dobiček, se nahaja tudi korporacija Suzuki, ker so kupcem po celem svetu dostavili 2,71 milijona novih avtomobilov, kar je 1,9 odstotka več kot v prejšnjem poslovnem letu.

Boljši je tudi rezultat za zadnje fiskalno leto poslovanja, ker so izdelali in prodali 2,86 milijona (+ 1,3 %) vozil. Od tega so jih 1,86 milijona izdelali izven domačega, japonskega otočja, kjer jih je nastalo točno 728.112 (+ 8,4 %). Čisti prihodki od prodaje v poslovnem letu 2013/2014 so se povečali za 14 odstotkov in znašajo 2.938,3 milijarde jenov (približno 20,7 milijarde evrov). Približno 1.132,7 milijarde jenov (približno 8 milijard evrov, + 8,8 %) so Japonci zaslužili na domačem tržišču, 1.805,6 milijarde jenov (približno 12,7 milijarde evrov, + 17,4 %) so dobili po zaslugi izvoza in proizvodnje avtomobilov po preostalem svetu.

Omenjajo tudi 29,9 odstotni dvig ( + 43,1 milijarde jenov (približno 303,1 milijonov evrov)) operativnega zaslužka, ki znaša 187,7 milijard jenov (1,32 milijarde evrov). Poleg tega so se ob primerjavi s preteklim poslovnim letom za 27,2 odstotka povečali (+ 42,2 milijarde jenov (približno 297 milijonov evrov) tudi redni prihodki, ki so dosegli 197,8 milijard jenov (približno 1,39 milijarde evrov). Tako so dosegli tudi za 33,7 odstotka višji čisti dobiček (+ 27,1 milijarde jenov (približno 190,5 milijonov evrov)), ki znaša 107,5 milijard jenov (približno 755,9 milijonov evrov).

Čisti prihodki od prodaje so najvišji v avtomobilskem delu koncerna Suzuki, ker so tako dobili še več denarja (+ 13,8 %) v skupnem znesku 2.615,7 milijard jenov (18,4 milijard evrov), 266,6 milijard jenov (1,87 milijarde evrov) prihodkov od čiste prodaje je ustvarila motociklistična ekspozitura in ob tem ustvarila 15,8 odstotno izboljšanje prihodkov. Najmanjše prihodke so ustvarili pri najmanjšem delu koncerna, ki se ukvarja z navtičnim programom. V tem primeru govorimo o 56 milijardah jenov (393,8 milijonov evrov). Tudi v tem pogledu so Japonci doživeli dvig (+ 11,6 %) čistih prihodkov od prodaje.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AC FRI-MOBIL d.o.o.